Zwroty i reklamacje

ZWROT ZAMÓWIONEGO TOWARU - kliknij TUTAJ aby pobrać formularz

Krok po Kroku  

 

    1. Masz 14 dni na odstąpienie od umowy, czyli odesłanie nam produktu bez podania przyczyny.  
    2. Jeśli chcesz zwrócić towar, to poinformuj nas o tym, wysyłając wiadomość na adres: biuro@krainazabawek.com.pl 
    3. Następnie otrzymasz od nas e-mail, potwierdzający otrzymanie zgłoszenia i dalsze instrukcje postępowania. 
    4. Produkt musi być oryginalnie zapakowany i nie może nosić śladów użytkowania.  
    5. By dokonać zwrotu towaru, jest wymagany paragon lub faktura.    
    6. Adres do zwrotu : Kraina Zabawek Joanna Chyrc, ul. Makuszyńskiego 4, 31-752 Kraków

 

ZWROT NALEŻONOŚCI

 

Zwrot należności następuje maksymalnie po 14 dniach od dotarcia przesyłki zwrotnej do naszego magazynu. Pamiętaj by w Formularzu Odstąpienia od Umowy lub w e-mailu podać nam numer konta, na który chcesz otrzymać zwrot należności. Jeśli tego nie zrobisz, to oczywiście poprosimy Cię w mailu o jego podanie, jednak wtedy termin 14 dni będzie liczyć się od dnia, w którym otrzymamy od Ciebie numer konta, na który mamy dokonać zwrotu należności.      

 

 

REKLAMACJA TOWARU - kliknij TUTAJ aby pobrać formularz

Krok po Kroku  

 

    1. Na zareklamowanie rzeczy wadliwej masz 2 lata od dnia otrzymania produktu.  
    2. Jeśli produkt jest uszkodzony, niekompletny, wadliwy lub niezgodny z opisem, wyślij e-mail na: biuro@krainazabawek.com.pl 
    3. Żeby przyspieszyć proces reklamacji, w wiadomości załącz zdjęcia wadliwego produkty oraz określ swoje oczekiwania – czy zależy Tobie na zwrocie środków, wymianie lub naprawie produktu.
    4. Przyjmiemy i rozpatrzymy reklamację w terminie 14 dni od jej zgłoszenia. Otrzymasz od nas email, potwierdzający rozpoczęcie procesu reklamacyjnego i dalsze instrukcje postępowania.  
    5. By zareklamować towar,jest wymagany paragon lub faktura.  
    6. Jeśli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, to (zgodnie z Twoim wyborem) wymienimy towar na wolny od wad, zwrócimy środki, naprawimy produkt lub obniżymy jego cenę. Jeśli naprawa lub wymiana produktu nie będzie możliwa (np. jeśli nakład zakupionego przez Ciebie towaru zostanie wyczerpany w naszym magazynie), to wtedy zaproponujemy Tobie inne rozwiązania (np. obniżenie ceny lub odstąpienie od umowy).  
    7. Sklep Krainazabawek.com.pl nie odpowiada za niezgodność towaru z umową, gdy kupujący o tej niezgodności wiedział lub oceniając rozsądnie, powinien był wiedzieć, a poinformowaliśmy o tym fakcie np. w opisie sprzedawanego Towaru.
    8. Adres do wysłania reklamacji : Kraina Zabawek Joanna Chyrc, ul. Makuszyńskiego 4, 31-752 Kraków

 

ZWROT NALEŻONOŚCI  

 

Zwrot należności zajmuje maksymalnie 14 dni od dnia, w którym otrzymasz informację o pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji. Pamiętaj by w Formularzu Reklamacji lub w e-mailu podać nam numer konta, na który chcesz otrzymać zwrot należności. Jeśli tego nie zrobisz, to oczywiście poprosimy Cię w mailu o jego podanie, jednak wtedy termin 14 dni będzie liczyć się od dnia, w którym otrzymamy od Ciebie numer konta, na który mamy dokonać zwrotu należności.        

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl