MENU
Jesteś tutaj: Reklamacje i zwroty

Reklamacje i zwroty

ZWROT ZAMÓWIONEGO TOWARU

Krok po Kroku  

 

    1. Masz 14 dni na odstąpienie od umowy, czyli odesłanie nam produktu bez podania przyczyny.  
    2. Jeśli chcesz zwrócić towar, to poinformuj nas o tym, wysyłając wiadomość na adres: biuro@krainazabawek.com.pl 
    3. Następnie otrzymasz od nas e-mail, potwierdzający otrzymanie zgłoszenia i dalsze instrukcje postępowania. 
    4. Produkt musi być oryginalnie zapakowany i nie może nosić śladów użytkowania.  
    5. By dokonać zwrotu towaru, jest wymagany paragon lub faktura.    
    6. Adres do zwrotu : Kraina Zabawek Joanna Chyrc, os. Piastów 65/221, 31-625 Kraków

 

ZWROT NALEŻONOŚCI

 

Zwrot należności następuje maksymalnie po 14 dniach od dotarcia przesyłki zwrotnej do naszego magazynu. Pamiętaj by w Formularzu Odstąpienia od Umowy lub w e-mailu podać nam numer konta, na który chcesz otrzymać zwrot należności. Jeśli tego nie zrobisz, to oczywiście poprosimy Cię w mailu o jego podanie, jednak wtedy termin 14 dni będzie liczyć się od dnia, w którym otrzymamy od Ciebie numer konta, na który mamy dokonać zwrotu należności.      

 

 

REKLAMACJA TOWARU

Krok po Kroku  

 

    1. Na zareklamowanie rzeczy wadliwej masz 2 lata od dnia otrzymania produktu.  
    2. Jeśli produkt jest uszkodzony, niekompletny, wadliwy lub niezgodny z opisem, wyślij e-mail na: biuro@krainazabawek.com.pl 
    3. Żeby przyspieszyć proces reklamacji, w wiadomości załącz zdjęcia wadliwego produkty oraz określ swoje oczekiwania – czy zależy Tobie na zwrocie środków, wymianie lub naprawie produktu.
    4. Przyjmiemy i rozpatrzymy reklamację w terminie 14 dni od jej zgłoszenia. Otrzymasz od nas email, potwierdzający rozpoczęcie procesu reklamacyjnego i dalsze instrukcje postępowania.  
    5. By zareklamować towar,jest wymagany paragon lub faktura.  
    6. Jeśli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, to (zgodnie z Twoim wyborem) wymienimy towar na wolny od wad, zwrócimy środki, naprawimy produkt lub obniżymy jego cenę. Jeśli naprawa lub wymiana produktu nie będzie możliwa (np. jeśli nakład zakupionego przez Ciebie towaru zostanie wyczerpany w naszym magazynie), to wtedy zaproponujemy Tobie inne rozwiązania (np. obniżenie ceny lub odstąpienie od umowy).  
    7. Sklep Krainazabawek.com.pl nie odpowiada za niezgodność towaru z umową, gdy kupujący o tej niezgodności wiedział lub oceniając rozsądnie, powinien był wiedzieć, a poinformowaliśmy o tym fakcie np. w opisie sprzedawanego Towaru.
    8. Adres do wysłania reklamacji : Kraina Zabawek Joanna Chyrc, os. Piastów 65/221, 31-625 Kraków

 

ZWROT NALEŻONOŚCI  

 

Zwrot należności zajmuje maksymalnie 14 dni od dnia, w którym otrzymasz informację o pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji. Pamiętaj by w Formularzu Reklamacji lub w e-mailu podać nam numer konta, na który chcesz otrzymać zwrot należności. Jeśli tego nie zrobisz, to oczywiście poprosimy Cię w mailu o jego podanie, jednak wtedy termin 14 dni będzie liczyć się od dnia, w którym otrzymamy od Ciebie numer konta, na który mamy dokonać zwrotu należności.        

Załącznik nr 1

FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

 Kraina Zabawek Joanna Chyrc 
os. Piastów 61  
31-625 Kraków

biuro@krainazabawek.com.pl

Ja ___________________________niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy dostawy następujących rzeczy:_____________________________________________________________

Data zawarcia umowy/dostawy:_____________________________________________________

Imię i Nazwisko Konsumenta:______________________________________________________

Adres Konsumenta:_______________________________________________________________

Podpis Konsumenta*:_____________________________________________________________

*tylko wówczas, gdy formularz przesyłany jest w formie papierowej

Data: __________________________________________________

Załącznik nr 2

FORMULARZ REKLAMACYJNY

Kraina Zabawek Joanna Chyrc 
os. Piastów 61  
31-625 Kraków

biuro@krainazabawek.com.pl

Ja ___________________________niniejszym informuję o wykryciu wad w następujących produktach:

  1. _________________________________________________

Data wykrycia wady: _______________________________________

Szczegółowy opis wykrytych wad:__________________________________________________

Data zawarcia umowy/dostawy:____________________________________________________

Imię i Nazwisko Klienta:______________________________________________________

Adres Klient:_______________________________________________________________

Żądania Klienta: wymiany towaru na nowy/naprawy towaru/obniżenia ceny/odstąpienia od umowy – (o ile wada jest istotna)*.

*niepotrzebne skreślić

Informacje dodatkowe:_________________________________________________

Podpis Klienta**:_____________________________________________________________

**tylko wówczas, gdy formularz przesyłany jest w formie papierowej

Data: __________________________________________________